Zuid-Afrika - Reisverslagen van Peter van Bergeijk - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Peter van Bergeijk - WaarBenJij.nu
Zuid-Afrika

Avonturen meemaken in Zuid-Afrika, de eerste week en laatste week ga ik lekker backpacken. De andere 10 weken volg ik een bijbelschool.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2019

De reis
Peter

Eerst even een uitleg van de naam. ISony is een omschrijving van m`n camera (Sony A7Rii) en m`n telefoon (IphoneXs) door die ogen laat ik jullie meekijken naar de avonturen die ik meemaak. Ik wil jullie meenemen in de avonturen die ik meemaak, zo genieten jullie er ook van.

Actief sinds 11 Jan. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 421

Voorgaande reizen:

11 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

07 Januari 2019 - 04 April 2019

Zuid-Afrika

Landen bezocht: